ورزش

کمپانی: از اولین حضورم در بایرن لذت بردم/ ارتباط بازیکنان با هواداران عالی‌ست

کمپانی: از اولین حضورم در بایرن لذت بردم/ ارتباط بازیکنان با هواداران عالی‌ست

ونسان کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، پس از پیروزی سخت تیمش مقابل ولفسبورگ، از روحیه بازیکنانش تقدیر کرد اما تأکید کرد که همه چیز در بایرن هنوز عالی نیست.

این بازی نخستین تجربه کمپانی به‌عنوان سرمربی بایرن در بوندس‌لیگا بود. بایرن مونیخ در این دیدار، با گل ابتدایی جمال موسیالا پیش افتاد، اما دو گل از ولفسبورگ آن‌ها را در شرایط دشواری قرار داد. در نهایت، بایرن با تلاشی فراوان و با نتیجه ۳-۲ پیروز شد.

کمپانی پس از بازی اظهار داشت که بیشتر ترجیح می‌دهد روی روحیه بالا و ذهنیت مثبت بازیکنانش برای بازگرداندن نتیجه تمرکز کند تا اشتباهات فردی. او با صراحت اذعان کرد: «از اولین تجربه‌ام به‌عنوان سرمربی در بوندس‌لیگا لذت بردم. در نیمه اول، بازی را تحت کنترل داشتیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. اما در نیمه دوم تیم ولفسبورگ با نمایش خوبی ظاهر شد و ما دوبار گل خوردیم. خوشبختانه در اواخر بازی ذهنیت عالی بازیکنانم باعث شد تا به پیروزی برسیم. این برد نشان‌دهنده ذهنیت مناسب تیم است، اما باید بپذیریم که هنوز همه چیز کامل نیست.»

او ادامه داد: «ما یک برنامه قبل از بازی داریم، اما تیم حریف همواره تلاش می‌کند تا این برنامه را مختل کند. من از نیمه اول واقعاً راضی بودم و فکر می‌کنم باید یک یا دو گل دیگر هم به ثمر می‌رساندیم. در نیمه دوم، ولفسبورگ نشان داد که تیمی جنگنده است. اما در نهایت، این روحیه و ذهنیت قوی تیمم بود که ما را به پیروزی رساند.»

کمپانی همچنین از جو فوق‌العاده‌ای که هواداران بایرن مونیخ در ورزشگاه ایجاد کرده بودند، تمجید کرد و گفت: «بسیار عالی است که بازیکنان در آلمان با هوادارانشان ارتباط نزدیکی دارند و از این تجربه لذت می‌برند. این صحنه‌ها را در همه لیگ‌ها نمی‌بینید؛ این یکی از ویژگی‌های خاص فوتبال آلمان است.»

بیشتر بخوانید: کامبک بایرن در اولین هفته فصل جدید

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا